Ես

Ես Դավիթն եմ: Սովորում եմ երրորդ դասարանում:

Ունեմ շագանակագույն մազեր, սև   գեղեցիկ  աչքեր: Ասում են, որ ես  նման եմ իմ  մայրիկին: Ես  շատ եմ սիրում ֆուտբոլ խաղալ, խելացի եմ, քանի որ լավ եմ սովորում:Ես համառ եմ քանի,որ ուզում եմ հասնել նպատակիս, ընկերներիցս տարբերվում  եմ իմ բնավորությամբ: Իմ ամենամոտ ընկերը Տիգրանն է, նա ուժեղ է խելացի, ընկերասեր և ժիր: Ես կարդում եմ վարժ,նկարում եմ հետաքրքիր,վազում են արագ, խոսում եմ հանգիստ:Ես կուզեի  լինել  շոկոլադե ամպիկ:Ես երազում եմ շուն ունենալ և դրա համար օր ու գիշեր համոզում եմ ծնողներիս:
Ես սիրում եմ ճշտապահությունը կարգ ու կանոնը:Սիրում եմ դասերս ժամանակին կատարել և շատ եմ սիրում եմ բակում խաղալ:Ես  համարձակ եմ և զգուշավոր:
Ես ութ տարեկան եմ և մեր տան փոքրը:Պապիկս մեր տան մեծն է ` նա 66 տարեկան է:
Մեր դասարանում  կա 26  սովորող`11աղջիկ,  15տղա:Երբ շատ մեծանամ 100տարեկան   կդառնամ:

Оставьте комментарий